Erre a már jól bevált érmevizsgálós (Ft, EUR, zseton) megoldásainkat kínáljuk, Ennek a megoldásnak igazán egy hátránya van, hogy pénz van a rendszerben és az felvet biztonsági kérdéseket is, rendszeresen üríteni kell a kasszát.
A technológiai fejlődés eredményeként már más megoldás is elképzelhető. Az általunk javasolt rendszer áll egy, a recepción folyamatosan üzemelő számítógépből, a szolgáltatás igénybevétel helyén, Pl zuhanyonként egy RFID olvasóból és egy hozzá illesztett vezérlő elektronikából. A vendég érkezésekor, vagy ott tartózkodása idején bármikor, ha fizetős szolgáltatást akar igénybe venni, letéti díj ellenében kap egy transzponder (RFID) eszközt, amely ott tartózkodásának időtartamára azonosítja Őt. Bármely szolgáltatás igénybevétele esetén az RFID eszköz az olvasóhoz való közelítésével a rendszer rádiófrenkvenciás kapcsolaton keresztül a számítógép adatbázisa segítségével beazonosítja a használót. A használó a szolgáltató által beállított időtartamig használhatja az éppen aktuális szolgáltatást. Ismételt közelítéssel több időt is vásárolhat a vendég, de minden esetben az időtartamot többszörözi, Pl. 10 az alapegység, akkor 20,30 percre változhat a használati időtartama. A vezérlő elektronika vezérelhet, relét, mágneskapcsolót, mágnesszelepet a szolgáltatás milyenségétől függően. A szolgáltatás helye és a központi számítógép közötti távolság akár több kilométer is lehet.
A vendég távozáskor a recepción leadja az RFID kártyáját, a központi számítógéphez csatlakoztatva van egy RFID olvasó, amelynek segítségével kinyomtathatók a vendég által igénybevett szolgáltatások és a fizetendő összeg. Az RFID kártya nem érzékeny nedvességre, vízre, így a zuhanyzóban is nyugodtan a vendégnél lehet.